Welcome =)
Thanks for visiting my blog Feel free to follow us &
Like our FB fanpage at NurDyaz Collection ^_ ~
Disebabkan
bisnes online ni saya buat secara part time jadi kadang2 pengeposan terpaksa
mengambil sedikit masa ye.Jangan marah kalau ada yg terlewat sehari dua tu.Cuma
sy akan sedaya upaya untuk pos brg secepat mungkin jika ada customer yg dah
buat pembayaran dengan segera..=)
Sedikit
keterangan tentang pengeposan di NurDyaz Collection. Pengeposan barang akan dibuat melalui POSLAJU atau SKYNET bergantung kepada keadaan...
(ISNIN-JUMAAT)
POS SEPERTI BIASA (SEBELUM 12 tgahri)
*Jika
pembayaran dibuat sehari sebelum dan jika pembayaran dibuat selepas jam 12
tghari pengeposan akan dilakukan keesokan hari kecuali ari SABTU
(SABTU )
POS SEPERTI BIASA KECUALI SABTU
MINGGU PERTAMA :)
(AHAD)
CUTI POS
(SABTU )
POS SEPERTI BIASA KECUALI SABTU
MINGGU PERTAMA :)
(AHAD)
CUTI POS
PELANGGAN YANG MASIH TIDAK MENERIMA ITEM MASING-MASING SELEPAS 2 @ 3 HARI PENGHANTARAN, SILA SMS 019-5239892 UNTUK SELANJUTNYA
PEMBERITAHUAN:-
Pelanggan-pelanggan
yg dihormati,
Untuk
mendapat reply yg cepat anda dinasihati untuk call atau sms terus di nombor 019-5239892 (Nadiah), 012-5756162 (Intan).
Dan
jika anda ingin menjimatkan kredit boleh je terus whatsapp/wechat saya 019-5239892 . Mana
tau ada soalan2 yg byk ingin ditanya. Saya akan cuba reply whatsapp/wechat/sms
secepat yang mungkin.
Untuk
yg rajin berfb juga bolehla PM sy trus di page saya ni https://www.facebook.com/NurDyazCollection @ email saya nadiah6366@gmail.com saya akan check 3-5 sehari
sahaja.
Jika
soalan2 anda tidak terjawab dalam masa 12 jam sila tanya semula takut saya
terlepas pandang. TERIMA KASIH
PERHATIAN !!!
*Risiko kerosakkan diperjalanan TIDAK ditanggung oleh pihak kami
PERIKSA BARANG SEBELUM TERIMA:
*SILA PASTIKAN ANDA PERIKSA TERLEBIH DAHULU BARANGAN yang diterima dari pihak pos sebelum anda menandatangai borang penerimaan
pengeposan tersebut (terutama barangan FRAGILE , kaca, seramik, etc)
*Anda dinasihati tidak menandatangani borang penerimaan tersebut
sekiranya:
i) anda lihat kotak remuk / terbuka / koyak / rosak etc
ii) anda dapati barang-barang tersebut rosak / pecah / patah
BARANG ROSAK / PECAH:
ANDA DIMINTA BUAT LAPORAN dimana2
pejabat poslaju / skynet terdekat berkenaan barangan yang rosak tersebut dengan
secepat yang mungkin bagi tujuan tuntutan insuran / gentian.
No comments:
Post a Comment