Saturday, August 17, 2013

INFO


Welcome =)
Thanks for visiting my blog Feel free to follow us & Like our FB fanpage at NurDyaz Collection ^_ ~

Disebabkan bisnes online ni saya buat secara part time jadi kadang2 pengeposan terpaksa mengambil sedikit masa ye.Jangan marah kalau ada yg terlewat sehari dua tu.Cuma sy akan sedaya upaya untuk pos brg secepat mungkin jika ada customer yg dah buat pembayaran dengan segera..=)

Sedikit keterangan tentang pengeposan di NurDyaz Collection. Pengeposan barang akan dibuat melalui POSLAJU atau SKYNET bergantung kepada keadaan...

(ISNIN-JUMAAT)
POS SEPERTI BIASA (SEBELUM 12 tgahri)
*Jika pembayaran dibuat sehari sebelum dan jika pembayaran dibuat selepas jam 12 tghari pengeposan akan dilakukan keesokan hari kecuali ari SABTU

(SABTU )
POS SEPERTI BIASA KECUALI SABTU
MINGGU PERTAMA :)

(AHAD)
CUTI POS

PELANGGAN YANG MASIH TIDAK MENERIMA ITEM MASING-MASING SELEPAS 2 @ 3 HARI PENGHANTARAN, SILA SMS 019-5239892 UNTUK SELANJUTNYA

PEMBERITAHUAN:-

Pelanggan-pelanggan yg dihormati,

Untuk mendapat reply yg cepat anda dinasihati untuk call atau sms terus di nombor 019-5239892 (Nadiah), 012-5756162 (Intan).

Dan jika anda ingin menjimatkan kredit boleh je terus whatsapp/wechat saya 019-5239892 . Mana tau ada soalan2 yg byk ingin ditanya. Saya akan cuba reply whatsapp/wechat/sms secepat yang mungkin.

Untuk yg rajin berfb juga bolehla PM sy trus di page saya ni https://www.facebook.com/NurDyazCollection @ email saya nadiah6366@gmail.com saya akan check 3-5 sehari sahaja.

Jika soalan2 anda tidak terjawab dalam masa 12 jam sila tanya semula takut saya terlepas pandang. TERIMA KASIH



PERHATIAN !!!

*Risiko kerosakkan diperjalanan TIDAK ditanggung oleh pihak kami

PERIKSA BARANG SEBELUM TERIMA:

*SILA PASTIKAN ANDA PERIKSA TERLEBIH DAHULU BARANGAN yang diterima dari pihak pos sebelum anda menandatangai borang penerimaan pengeposan tersebut (terutama barangan FRAGILE , kaca, seramik, etc)

*Anda dinasihati tidak menandatangani borang penerimaan tersebut sekiranya:
i) anda lihat kotak remuk / terbuka / koyak / rosak etc
ii) anda dapati barang-barang tersebut rosak / pecah / patah

BARANG ROSAK / PECAH:

ANDA DIMINTA BUAT LAPORAN dimana2 pejabat poslaju / skynet terdekat berkenaan barangan yang rosak tersebut dengan secepat yang mungkin bagi tujuan tuntutan insuran / gentian.

No comments:

Post a Comment